A Kínai Nagydíjak legeredményesebb csapatának négy győzelemmel a Ferrari számít. Két istálló jelentős mérföldkőnek számító sikert ért el Sanghajban: a Red Bull itt tudott először nyerni, míg a Mercedes ezen a pályán szerezte első diadalát, mióta gyári csapatként visszatért a száguldó cirkuszba. A McLaren háromszor nyerte meg a versenyt, a Lotusnak pedig jogelődje, a Renault győzött egy alkalommal.

Red Bull

2005-ben, a csapat első évének zárófutamán Klien ötödik lett, Coulthard (a pontszerzésről lemaradva) kilencedik. A következő évi verseny nem hozott pontot, Coulthard ismét kilencedik, a Klient váltó Doornbos 12. lett. 2007-ben Coulthard nyolcadik, Webber tizedik (pont csak előbbinek járt); 2008-ban Coulthard tizedik, Webber 14. lett. 2009-ben aztán Vettel megszerezte a csapat első győzelmét, ami Webber révén rögtön kettős siker lett. 2010-ben kevésbé nyújtottak emlékezeteset, de legalább mindkét versenyző pontszerző lett (Vettel hatodik, Webber nyolcadik). 2011-ben mindkét pilóta dobogóra állt – Vettel második, Webber harmadik – Hamilton mögött. Tavalyelőtt Webber és Vettel a 4-5. helyen végeztek. Tavaly Vettel negyedik, Webber a kerekét elveszítve kiesett.

Mercedes

A jogelőd Brawn GP színeiben 2009-ben Button harmadik lett.

Immár gyári csapatknét az első két alkalommal kettős pontszerzéssel zárták a kínai futamot. Rosberg 2010-ben harmadik, ami sorozatban a második dobogós helyezése volt. Schumacher akkor tizedikként végzett; 2011-ben Rosberg hatodik, Schumacher nyolcadik. Tavalyelőtt Rosberg megszerezte a csapat visszatérés utáni első győzelmét. Schumachernek ki kellett állnia rossz kerékrögzítés miatt. Tavaly Hamilton harmadik, Rosberg kiesett.

Ferrari

Az első Kínai Nagydíjat Barrichello nyerte, bebiztosítva a világbajnoki második helyét, így teljes volt a maranellóiak azévi sikere. Schumachernek nem sikerült mért kört teljesítenie az edzésen, így utolsó sorból rajtolhatott, a végén 12. lett. A 2005-ös versenyen nullázott a Scuderia (Schumacher biztonsági autós fázis alatt kicsúszott a kavicságyba, Barrichello 12.); 2006-ban viszont Schumacher emlékezetes taktikai győzelmet aratott a Renault-k ellen, pontegyenlőségre hozva a vb-csatát (sőt győzelmeivel átvéve a vezetést). Massa kiesett. A következő évben Kimi hozta az újabb diadalt a csapatnak, életben tartva a bajnoki reményeket. Massa harmadikként állt mellette a dobogón. 2008-ban szintén mindketten pódiumon végeztek, de Hamilton mögött, Massa, Kimi sorrendben. 2009-ben egyik autójuk sem szerzett pontot (Kimi tizedik, Massa műszaki hiba miatt feladta). 2010-ben Alonso negyedik, Massa kilencedik; 2011-ben Massa hatodik Alonso előtt. Tavalyelőtt gyengén muzsikáltak, Alonso kilencedik, Massa 13. lett. Tavaly viszont Alonso megnyerte a versenyt, Massa hatodik lett.

Lotus

Az enstone-i jogelőd Renault 2005-ben nyerte meg a futamot Alonso révén, egyúttal a konstruktőri címet is behúzták. Egy évvel később kettős dobogót hoztak össze: Alonso második, Fisichella harmadik (előbbinek „nagyobb szüksége” volt a jobb helyezésre).

2011-ben a Lotus Renault GP színeiben Petrov kilencedik lett. Tavalyelőtt Grosjean hatodik, míg Kimi a gumik elfogyása miatt 14. lett. Tavaly Kimi második, Grosjean kilencedik.

McLaren

Az első Kínai Nagydíjon Kimi révén sikerült dobogós (harmadik) helyezést elérniük (Coulthard pontzónán kívül kilencedik); egy évvel később a finn pilóta egy helyet javítva ismét pódiumra állt, míg Montoya motorhiba miatt feladni kényszerült. A 2006-os versenyen de la Rosa lett ötödik, Kimi váltóhiba miatt kiesett. 2007-ben Hamilton hibázott nagyot, feladva a versenyt, Alonso másodikként futott be, így a szezon végére maradt a bajnoki cím eldöntése. 2008-ban Hamilton megszerezte a csapat első győzelmét a pályán, Kovalainen feladta. A következő évben mindkét versenyző pontszerző lett (5-6.), de Kovalainen végzett előrébb. Az ezt követő két versenyt megnyerték: 2010-ben Buttonnak sikerült, ráadásul Hamilton révén kettős győzelem lett; 2011-ben Hamilton győzött, Button negyedik. Tavalyelőtt a dobogó két oldalára álltak: Button második lett Hamilton előtt. Tavaly Button ötödik, Pérez 11. lett.

Force India

Első Kínai Nagydíjukon 2008-ban Fisichella 17. lett, Sutil kiesett. Az ezt követő versenyeken sem sikerült jelentősebb eredményt elérniük. Tavalyelőtt di Resta 12., Hülkenberg 15. lett. Tavaly di Resta nyolcadik helye a csapat eddigi egyetlen sanghaji pontszerzését jelentette. Sutil ütközés után kiállt autója sérülése miatt.

Sauber

Az első Kínai Nagydíjon mindkét autójuk pontot szerzett: Fisichella hetedik, Massa nyolcadik lett. Egy évvel később Massa lett hatodik, Villeneuve tizedik helyéért viszont még nem járt pont.

A BMW-érában nem sikerült dobogós helyezést szerezniük a pályán, legjobban sikerült futamuk a 2008-as, amikor Heidfeld ötödik, Kubica hatodik lett.

Az önállósodás után 2010-ben egyik autó sem ért célba (Kobajasi az első körben ütközött, de la Rosának motorhibája volt), 2011-ben Kobajasi tizedik, Pérez 17. lett. Tavalyelőtt Kobajasi leggyorsabb kört futva ismét tizedik, Pérez előtt. Tavaly Hülkenberg tizedik, míg Gutiérrez kiesett, miután ütközött éppen mostani csapattársával, Sutillal.

Toro Rosso

A csapat első kínai versenyén (2006) Liuzzi tizedik (pont nélkül), Speed 14.; a következő évben viszont kettős pontszerzésnek örülhettek: Vettel negyedik lett, Liuzzi hatodik. 2008-ban Vettel kilencedik (nulla pont), Bourdais 13. lett. Az ezt követő években Buemi 2009-es nyolcadik helye volt említésre méltóbb eredmény. Tavalyelőtt Vergne és Ricciardo 16-17. helyen végeztek. Tavaly Ricciardo hetedikként szerzett pontokat, Vergne 12. lett.

Williams

Az első Kínai Nagydíjon még a BMW-motoros időszakban Montoya ötödik lett, a sérülése után visszatérő Ralf Schumacher ütközés miatt kiesett. Egy évvel később Webber hetedik, majd 2006-ban már Cosworth-motorral szintén ő lett nyolcadik. Előbbi futamon Pizzonia 13., utóbbin Rosberg 11. lett. Utána sem Toyota-, sem újra Cosworth-motorokkal nem sikerült pontot szerezniük. Tavalyelőtt a Renault-motorokkal viszont mindkét versenyző pontszerző helyen végzett: Senna és Maldonado 7-8. helyen futottak be. Tavaly Bottas és Maldonado 13-14. helyezést értek el.

Marussia

A jogelőd Virgin színeiben 2010-ben Glock és di Grassi mindketten kiestek, 2011-ben d’Ambrosio és Glock 20-21. helyen végeztek, a két HRT-t megelőzve. Tavalyelőtt már Marussiával Glock és Pic 19-20. helyen értek célba, tavaly Bianchi 15., Chilton 17. lett.

Caterham

A jogelőd Lotus legjobb eredménye a pályán Kovalainen 2010-es 14. helye. Trulli azon a versenyen hidraulikai hiba miatt kiállt. 2011-ben Kovalainen 16., Trulli 19., tavalyelőtt már Caterham-színekben Petrov 18., Kovalainen 23. lett. Tavaly Pic 16., van der Garde 18. helyen végzett.